PGE frontem do klienta. Dzięki temu nie będziesz musiał tracić czasu

KATEGORIA: MIESZKAŃCY / 9 sierpnia 2018

Fot. pixabay.com

W dzisiejszych czasach wręcz dziwi fakt, że czegoś nie możemy załatwić drogą wirtualną. Większość urządów i firm wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów. Polska Grupa Energetyczna Obrót, także wciąż rozwija swoje internetowe biuro obsługi. Obecnie przy pomocy internetu, nie stojąc w długich kolejkach załatwisz prawie wszystko.

Biuro obsługi w komputerze i telefonie, to możliwość realizacji spraw związanych z energią elektryczną w dogodnym dla siebie czasie i bez konieczności wychodzenia z domu. Z wygodnych narzędzi, jakimi są PGE eBOK i PGE mBOK korzysta już blisko 250 tys. użytkowników.

Jak te narzędzia ułatwią codzienne życie klientom PGE Obrót?

Najważniejsza funkcjonalności PGE eBOK, to weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika. Można także przedłużyć lub wybrać nowe oferty. Szczególnym ułatwieniem dla klientów jest także możliwość uruchomienia e-faktury.

Obsługa przez interntet, to także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach.

Rejestracja w serwisie eBOK daje możliwość uzyskania 40 proc. rabatu na zakupy w eSklepie – nowej platformie uruchomionej przez PGE Obrót pod koniec lutego 2018 r.

Jak zarejestrować takie internetowe konto?

Rejestracja konta osobistego w serwisie jest dosyć prosta. Należy wejść na stronę www.ebok.gkpge.pl

Klietn PGE Obrót do założenia konta będzie potrzebował m.in.: PESEL, numer klienta z faktury oraz kwotę ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy numeru klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact Center 422 222 298, gdzie szybko uzyskamy potrzebną pomoc. Naszym loginem do systemu będzie na stałe podany przez nasz adres e-mail. I gotowe – mamy już swoje konto i możliwość bezstresowego oraz szybkiego załatwienia interesujących nas spraw z PGE.

System działa sprawnie, za co doceniony został nagrodami dla PGE. Za wdrożenie PGE eBOK i mBOK, Spółka otrzymała nagrodę PayU Lab Award w kategorii „eCustomer Experience – Energy”. Z kolei za nową odsłonę elektronicznego Biura Obsługi Klienta – PGE eBOK, Spółka otrzymała nagrodę specjalną Redaktora Naczelnego „Gazety Bankowej” w konkursie Techno Biznes 2016.

Rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu z klientem zostało także zauważone przez tygodnik „Wprost”, który przyznał PGE Obrót nagrodę za jakość obsługi klienta. Spółka piąty rok z rzędu otrzymała też Godło Firmy Przyjaznej Klientowi.

Red.

Warto korzystać z najnowszych technologii, jeżeli firmy tylko dają nam taką możliwość.
Fot. screen strony www.ebok.gkpge.pl

  

Redaktor naczelny: Barbara Kędzierska
Wydawca
"Siedem - Barbara Kędzierska"
PORTAL INFORMACJI I OPINII
redakcja@czytajrzeszow.pl
35-026 Rzeszów, ul. Reformacka 4