Urząd Miasta Rzeszowa w maksymalny sposób ma pracować zdalnie

KATEGORIA: MIESZKAŃCY / 2 kwietnia 2020

Fot. Paweł Bialic

Prezydent Rzeszowa Tadeusz Ferenc podjął w czwartek decyzję o zwiększeniu do maksimum ilości urzędników, którzy będą wykonywać tzw. pracę zdalną. Ma to związek z ostatnim rozporządzeniem Rady Ministrów dotyczącym kolejnych ograniczeń w życiu społecznym, w tym w pracy urzędów.

Jak decyzja prezydenta przełoży się na funkcjonowanie Urzędu Miasta Rzeszowa i jak ma wyglądać praca zdalna pracowników magistratu?

- Oznacza to, że tacy urzędnicy będą wykonywać powierzone im obowiązki z domu przy pomocy telefonu i Internetu. Dyrektorzy tak muszą zorganizować pracę aby urząd pracował bez uszczerbku dla klientów - wyjaśnia Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta.

W ostatnich tygodniach Urząd Miasta jest praktycznie niedostępny dla mieszkańców. Wszelkie sprawy należy załatwiać zdalnie, czyli przez telefon, mailowo albo platformę e-PUAP.

- W dalszym ciągu wszystkie wydziały pracują bez bezpośredniego kontaktu z mieszkańcami. W sytuacjach wyjątkowych można się umówić z urzędnikiem telefonicznie na konkretną godziną i dzień i załatwić sprawę - dodaje rzecznik Chłodnicki.

Władze miasta bardzo proszą wszystkich mieszkańców miasta aby kontaktowali się z urzędem telefonicznie lub za pośrednictwem Internetu. Wszystkie ograniczenia są aktualne aż do odwołania.

Red.

#zostanwdomu jeżeli tylko masz taką możliwość

#dbajozdrowieinnych, tych którzy muszą pracować

#BadzmyRazemNaOdleglosc

  

Redaktor naczelny: Barbara Kędzierska
Wydawca
"Siedem - Barbara Kędzierska"
PORTAL INFORMACJI I OPINII
redakcja@czytajrzeszow.pl
35-026 Rzeszów, ul. Reformacka 4