Urząd Miasta Rzeszowa w maksymalny sposób ma pracować zdalnie
KATEGORIA: MIESZKAŃCY / 2 kwietnia 2020
Prezydent Rzeszowa Tadeusz Ferenc podjął w czwartek decyzję o zwiększeniu do maksimum ilości urzędników, którzy będą wykonywać tzw. pracę zdalną. Ma to związek z ostatnim rozporządzeniem Rady Ministrów dotyczącym kolejnych ograniczeń w życiu społecznym, w tym w pracy urzędów.
Jak decyzja prezydenta przełoży się na funkcjonowanie Urzędu Miasta Rzeszowa i jak ma wyglądać praca zdalna pracowników magistratu?
- Oznacza to, że tacy urzędnicy będą wykonywać powierzone im obowiązki z domu przy pomocy telefonu i Internetu. Dyrektorzy tak muszą zorganizować pracę aby urząd pracował bez uszczerbku dla klientów - wyjaśnia Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta.
W ostatnich tygodniach Urząd Miasta jest praktycznie niedostępny dla mieszkańców. Wszelkie sprawy należy załatwiać zdalnie, czyli przez telefon, mailowo albo platformę e-PUAP.
- W dalszym ciągu wszystkie wydziały pracują bez bezpośredniego kontaktu z mieszkańcami. W sytuacjach wyjątkowych można się umówić z urzędnikiem telefonicznie na konkretną godziną i dzień i załatwić sprawę - dodaje rzecznik Chłodnicki.
Władze miasta bardzo proszą wszystkich mieszkańców miasta aby kontaktowali się z urzędem telefonicznie lub za pośrednictwem Internetu. Wszystkie ograniczenia są aktualne aż do odwołania.
Red.
#zostanwdomu jeżeli tylko masz taką możliwość
#dbajozdrowieinnych, tych którzy muszą pracować
#BadzmyRazemNaOdleglosc