Paweł Majewski prezesem zarządu PGE Obrót. Jakie przed nim stoją wyzwania?

KATEGORIA: GOSPODARKA / 16 września 2022

Paweł Majewski, nowy prezes PGE Obrót
Fot. PGE

Spółka PGE Obrót S.A., z siedzibą w Rzeszowie - największy sprzedawca energii w Polsce, należący do Grupy PGE ma nowego prezesa. Został nim Paweł Majewski, dotychczasowy dyrektor rzeszowskiej Elektrociepłowni, wchodzącej w skład innej spółki z Grupy PGE – PGE Energia Ciepła. Jakie wyzwania stoją przed nowym prezesem?

Na pytania redakcji Czytaj Rzeszów odpowiada Paweł Majewski, prezes zarządu PGE Obrót:

Panie Prezesie, objął Pan właśnie stanowisko prezesa zarządu PGE Obrót. Jednak z PGE i energetyką był Pan związany już wcześniej.

- Tak, wcześniej pełniłem funkcję dyrektora Elektrociepłowni w Rzeszowie. Z branżą energetyczną jestem związany od początku swojej kariery zawodowej, więc wiem, jakie wyzwania przed nią stoją, umiem je identyfikować i liczę, że uda mi się także sprostać im jako prezes największej spółki sprzedażowej w Polsce.

Przed jakimi wyzwaniami stoi obecnie PGE Obrót?

- Nasze otoczenie biznesowe zmienia się dynamicznie, w związku z czym najważniejsze zadanie przed jakim stoimy obecnie to zbudowanie nowej, konkurencyjnej oferty dla naszych klientów. Jestem pewien, że dzięki wiedzy i doświadczeniu Pracowników PGE Obrót segment sprzedażowy w Grupie PGE nadal będzie się rozwijał i skutecznie odpowiadał na najtrudniejsze wyzwania, jakie stawiają przed nami rynek i nasi klienci.

Jeżeli mowa o klientach, w Strategii Grupy PGE poświęcili Państwo dużo miejsca właśnie klientom i temu, że chcą Państwo pełnić wobec nich rolę opiekuna służąc im wiedzą, pomocą i profesjonalnym doradztwem na zmieniającym się rynku. Jak Pana zdaniem PGE Obrót realizuje te zadania?

- Obejmując stanowisko prezesa zarządu, dokładnie zapoznałem się z tym, jak klienci postrzegają PGE. Nasza marka w ich oczach to stabilność, pewność i gwarancja. Taki obraz zawdzięczamy m.in. stacjonarnym Biurom Obsługi Klienta PGE Obrót, które od zawsze stanowią trzon kontaktu klientów z firmą energetyczną. Ale także dzięki Contact Center PGE Obrót, które obsługuje miesięcznie ok. 150 tys. połączeń. Łatwość i rzeczowość uzyskiwanych informacji to nasze walory w kontakcie na odległość. W segmencie klientów kluczowych i biznesowych osiągnęliśmy kolejno 79% i 74% poziom satysfakcji ze współpracy z PGE Obrót. To wszystko zasługa Pracowników spółki, którzy każdego dnia ciężko pracują dla naszych klientów. Swoim zaangażowaniem i profesjonalizmem budują pozytywny obraz firmy i nawiązują z klientami długotrwałą, partnerską relację.

Red.

  

Redaktor naczelny: Barbara Kędzierska
Wydawca
"Siedem - Barbara Kędzierska"
PORTAL INFORMACJI I OPINII
redakcja@czytajrzeszow.pl
35-026 Rzeszów, ul. Reformacka 4