PGE Obrót rozsyła SMS-y i zachęca swoich Klientów do przejścia na eFakturę
KATEGORIA: GOSPODARKA / 25 listopada 2021
PGE Obrót, spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii elektrycznej i obsługą, wysyła do swoich Klientów SMS-y zachęcające do wyboru elektronicznej formy otrzymywania faktur. To jedna z akcji informujących o bezpiecznych i wygodnych cyfrowych usługach PGE.
- Już ponad 900 tys. Klientów wybrało elektroniczną fakturę od PGE Obrót. To efekt coraz większej świadomości ekologicznej społeczeństwa, jak również aktywnych działań informacyjnych Spółki - informuje Mariusz Majewski, rzecznik prasowy PGE Obrót. -
W listopadzie br. PGE Obrót wystartowała z wysyłką SMS-ów informujących Klientów o szybkim i bezpiecznym sposobie przejścia na PGE eFakturę, jakim jest elektroniczny formularz dostępny na stronie Spółki.
Klienci, do których kierowana jest wysyłka, otrzymają SMS o treści:
Szanowny Kliencie, w czasie pandemii warto korzystac z PGE eFaktury, przesylanej za pomoca komunikacji elektronicznej. Sprawdz: pge-obrot.pl/efaktura
W wiadomości tekstowej Klienci otrzymają aktywny link do e-formularza, dzięki któremu szybko i bezpiecznie mogą wyrazić zgodę na PGE eFakturę. Spółka przypomina, żeby zawsze weryfikować otrzymywane wiadomości i klikać tylko w zaufane linki. Takim bezpiecznym odnośnikiem jest link pge-obrot.pl/efaktura.
Aby aktywować PGE eFakturę wystarczy w eFormularzu wskazać dla kogo ma być uruchomiona usługa (osoba fizyczna/firma), podać adres e-mail, numer klienta i wyrazić zgodę na otrzymywanie elektronicznego rozliczenia.
Wysyłka SMSów promujących PGE eFakturę potrwa do końca bieżącego roku.
Red.