Nowy system w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa
KATEGORIA: MIESZKAŃCY / 24 kwietnia 2024
Punkt Obsługi MieszkańcówFot. Grzegorz Bukała/Urząd Miasta Rzeszowa
Jak informuje Urząd Miasta Rzeszowa, uruchomiono nowoczesny system, który usprawni pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa.
- Nowoczesny system w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w galeriach handlowych poprawi ich efektywność i da jeszcze większy komfort mieszkańcom - twierdzą urzędnicy.
Punkty znajdują się w galeriach handlowych: Galeria Rzeszów, Nowy Świat, Plaza Rzeszów i Millenium Hall.
W Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach można załatwić m.in. takie sprawy jak wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. - Nowy system usprawni załatwianie urzędowych spraw w POP. Wdrożone zostało kompleksowe rozwiązanie, które nie tylko zarządza przepływem klientów, ale również wspomaga ich obsługę na każdym etapie kontaktu z urzędem. Dzięki temu oczekiwanie na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie będzie krótsze - przekonują w ratuszu.
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi.
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie https://rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
- System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami - dodają urzędnicy.
Red.
Prezentacja nowego biletomatu do rezerwacji wizyt w Punktach Obsługi MieszkańcówFot. Grzegorz Bukała/Urząd Miasta Rzeszowa
Bilet potwierdzający rezerwację wizyty w Punkcie Obsługi MieszkańcówFot. Grzegorz Bukała/Urząd Miasta Rzeszowa