ZUS apeluje o aktualizację danych w związku ze zmianą granic
KATEGORIA: MIESZKAŃCY / 2 stycznia 2019
W związku z dokonywanymi zmianami nazw ulic (np. w wyniku zmian granic administracyjnych niektórych miast), Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział w Rzeszowie, przypomina o obowiązku aktualizacji adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji przez osoby pobierające świadczenia emerytalno-rentowe, których taka zmiana dotyczy.
- Z uwagi na zbliżającą się wysyłkę informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT), jak też decyzji o waloryzacji świadczenia, Zakład prosi o nie odkładanie tego obowiązku i dokonanie zmian w najbliższym możliwym terminie, co zagwarantuje, że wszystkie wyżej wymienione dokumenty dotrą do Państwa bez zbędnej zwłoki - informuje Wojciech Dyląg, regionalny rzecznik ZUS w województwie podkarpackim.
Red.