Market OBI w końcu zabrał głos. Przeczytajcie oświadczenie sklepu

KATEGORIA: BEZPIECZEŃSTWO / 22 kwietnia 2020

Hipermarket Budowlany OBI w Rzeszowie, przy ul. Podkarpackiej
Fot. Paweł Bialic

Od kilku dni informujemy Was o sytuacji w związku ze stwierdzeniem u jednego z pracowników Hipermarketu Budowlanego OBI w Rzeszowie pozytywnego wyniku na COVID-19. Poprzednie artykuły możecie zobaczyć TUTAJ i TUTAJ. Najpierw my (CzytajRzeszow.pl) dotarliśmy do tych informacji jako pierwsi, potem potwierdziła je także Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologniczna w Rzeszowie.

W środę 22 kwietnia kierownictwo sieci sklepów OBI w końcu przesłało do naszej redakcji oficjalne stanowisko firmy, które publikujemy Wam w całości poniżej.

Dnia 20 kwietnia br., otrzymaliśmy potwierdzenie, iż Sanepid przekazał pracownikowi sklepu w Rzeszowie informację o pozytywnym wyniku jego testu na obecność wirusa SARS-CoV-2. W następstwie niezwłocznie podjęliśmy wszelkie czynności, według wewnętrznych procedur reagowania. W pierwszym kroku skontaktowaliśmy się ze wskazaną przez GIS Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną, ustalając dalsze czynności. Na podstawie wykonanego wywiadu, Sanepid zakwalifikował do kwarantanny sześciu innych pracowników marketu w Rzeszowie, zezwalając na dalszą pracę sklepu.

Jesteśmy w stałym kontakcie ze wszystkimi osobami przebywającymi na kwarantannie. Na bieżąco monitorujemy też stan zdrowia pozostałych pracowników, m.in. codziennym pomiarem temperatury ciała.

Jednocześnie informujemy, że wszystkie stacjonarne markety OBI w Polsce, w tym market w Rzeszowie pozostają otwarte w dni powszednie, w godzinach 6:30 do 22:00.

Bezpieczeństwo naszych Pracowników i Klientów jest aktualnie naszym priorytetem. Dlatego wiele wysiłku wkładamy w przestrzeganie restrykcyjnych zasad bezpiecznej pracy i kontaktu.

Oprócz realizacji wytycznych organów państwowych, wprowadziliśmy również obowiązek dezynfekcji rąk w wejściu do marketu. W ramach prewencji wprowadziliśmy również zalecenie płatności kartami płatniczymi, stosujemy wydzielone szlaki komunikacyjne w marketach oraz zaostrzone zasady dezynfekcji (klamki, poręcze, uchwyty wózków i koszy oraz terminali płatniczych). W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo utrzymujemy zalecany dystans 2 metrów między osobami w sklepie, w tym wyznaczyliśmy też odstępy dla Klientów czekających do kas.

Pracownicy marketów OBI pracują w systemie separacji zmian, który ogranicza kontakty między Pracownikami. Dodatkowo wszyscy zostali wyposażeni w środki do dezynfekcji oraz ochrony indywidualnej tj. rękawiczki, przyłbice i maski. Kasjerzy oraz Punkty Obsługi Klientów stosują stanowiskowe osłony z pleksi.

Powyższe stanowisko sieci sklepów OBI, w odniesieniu do marketu znajdującego się w Rzeszowie przy ul. Podkarpackiej, przedstawiła nam Pani Agata Laskowska, koordynator ds. komunikacji sieci sklepów OBI

Red.

#zostanwdomu jeżeli tylko masz taką możliwość

#dbajozdrowieinnych, tych którzy muszą pracować

#BadzmyRazemNaOdleglosc

  

Redaktor naczelny: Barbara Kędzierska
Wydawca
"Siedem - Barbara Kędzierska"
PORTAL INFORMACJI I OPINII
redakcja@czytajrzeszow.pl
35-026 Rzeszów, ul. Reformacka 4