Market OBI w końcu zabrał głos. Przeczytajcie oświadczenie sklepu
KATEGORIA: BEZPIECZEŃSTWO / 22 kwietnia 2020
Hipermarket Budowlany OBI w Rzeszowie, przy ul. Podkarpackiej Fot. Paweł Bialic
Od kilku dni informujemy Was o sytuacji w związku ze stwierdzeniem u jednego z pracowników Hipermarketu Budowlanego OBI w Rzeszowie pozytywnego wyniku na COVID-19. Poprzednie artykuły możecie zobaczyć TUTAJ i TUTAJ. Najpierw my (CzytajRzeszow.pl) dotarliśmy do tych informacji jako pierwsi, potem potwierdziła je także Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologniczna w Rzeszowie.
W środę 22 kwietnia kierownictwo sieci sklepów OBI w końcu przesłało do naszej redakcji oficjalne stanowisko firmy, które publikujemy Wam w całości poniżej.
Dnia 20 kwietnia br., otrzymaliśmy potwierdzenie, iż Sanepid przekazał pracownikowi sklepu w Rzeszowie informację o pozytywnym wyniku jego testu na obecność wirusa SARS-CoV-2. W następstwie niezwłocznie podjęliśmy wszelkie czynności, według wewnętrznych procedur reagowania. W pierwszym kroku skontaktowaliśmy się ze wskazaną przez GIS Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną, ustalając dalsze czynności. Na podstawie wykonanego wywiadu, Sanepid zakwalifikował do kwarantanny sześciu innych pracowników marketu w Rzeszowie, zezwalając na dalszą pracę sklepu.
Jesteśmy w stałym kontakcie ze wszystkimi osobami przebywającymi na kwarantannie. Na bieżąco monitorujemy też stan zdrowia pozostałych pracowników, m.in. codziennym pomiarem temperatury ciała.
Jednocześnie informujemy, że wszystkie stacjonarne markety OBI w Polsce, w tym market w Rzeszowie pozostają otwarte w dni powszednie, w godzinach 6:30 do 22:00.
Bezpieczeństwo naszych Pracowników i Klientów jest aktualnie naszym priorytetem. Dlatego wiele wysiłku wkładamy w przestrzeganie restrykcyjnych zasad bezpiecznej pracy i kontaktu.
Oprócz realizacji wytycznych organów państwowych, wprowadziliśmy również obowiązek dezynfekcji rąk w wejściu do marketu. W ramach prewencji wprowadziliśmy również zalecenie płatności kartami płatniczymi, stosujemy wydzielone szlaki komunikacyjne w marketach oraz zaostrzone zasady dezynfekcji (klamki, poręcze, uchwyty wózków i koszy oraz terminali płatniczych). W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo utrzymujemy zalecany dystans 2 metrów między osobami w sklepie, w tym wyznaczyliśmy też odstępy dla Klientów czekających do kas.
Pracownicy marketów OBI pracują w systemie separacji zmian, który ogranicza kontakty między Pracownikami. Dodatkowo wszyscy zostali wyposażeni w środki do dezynfekcji oraz ochrony indywidualnej tj. rękawiczki, przyłbice i maski. Kasjerzy oraz Punkty Obsługi Klientów stosują stanowiskowe osłony z pleksi.
Powyższe stanowisko sieci sklepów OBI, w odniesieniu do marketu znajdującego się w Rzeszowie przy ul. Podkarpackiej, przedstawiła nam Pani Agata Laskowska, koordynator ds. komunikacji sieci sklepów OBI
Red.
#zostanwdomu jeżeli tylko masz taką możliwość
#dbajozdrowieinnych, tych którzy muszą pracować
#BadzmyRazemNaOdleglosc