Wyższy poziom innowacji. Rusza nowa kampania promocyjna Podkarpacia

KATEGORIA: GOSPODARKA / 8 sierpnia 2018

- Od następnego tygodnia spoty będą pokazywane w kinach w całej Polsce, a także w internecie. Poza spotami stworzono również billboardy, które zostały okraszone ciekawymi i lekko humorystycznymi hasłami, które nawiązują do lokalizacji billboardu i samego województwa podkarpackiego - zapowiedział Wojciech Waglowski, prezes firmy FleishmanHillard
Fot. Paweł Bialic

„Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji” - pod takim hasłem ruszyła kampania promocyjna województwa podkarpackiego mająca podkreślić wizerunek Podkarpacia jako dynamicznie rozwijającego się regionu, który chętnie korzysta z innowacyjnych rozwiązań. W środę podczas oficjalnej inauguracji kampanii w Centrum Wystawienniczo – Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2 Arena w Jasionce przedstawiono główne założenia kampanii która finansowana będzie w całości ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Koszt kampanii wyniesie ok. 1,5 mln zł.

Kampania skupi się na kilku aspektach, które skadają się na tak zwane inteligentne specjalizacje czyli dziedziny gospodarki, dzięki którym możemy rozwijać innowacyjne, nowoczesne technologie. Mowa tu o lotnictwie, kosmonautyce, motoryzacji, telekomunikacji oraz jakości życia.

- Realizując kampanię pt. „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji”, chcemy podkreślić gospodarczy potencjał regionu i zaprezentować go jako najlepsze miejsce do życia i pracy. Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja, a także jakość życia to obszary, które bardzo pozytwynie wpływają na wizerunek województwa, ale również na przełożenie jeżeli chodzi o pozyskiwanie inwestorów i tworzenie miejsc pracy – powiedział Władysław Ortyl, marszałek województwa podkarpackiego.

Marszałek również podkreślił, że w Podkarpackim Parku Naukowo- Technologicznym nie może zostać sprzedany grunt firmie, która nie charakteryzuje się innowacyjnymi rozwiązaniami.

- Ta lokalizacja w pobliżu portu lotniczego, autostrady, drogi ekspresowej S19 jest zbyt cenna abyśmy wydawali pozwolenie każdemu inwestorowi, który chciałby tutaj funkcjonować - stwierdził marszałek Ortyl.

Fot. Paweł Bialic

- Otwieramy nowy rozdział w historii województwa podkarpackiego. Podejmujemy kampanię promocyjną z hasłem „Wyższy poziom innowacji”. Wzięło się to stąd, że nasz region jest mocno innowacyjny, a wszystko to wynika z naszych inteligentnych specjalizacji – mówił z kolei Maciej Jaskot, dyrektor departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego. Dyrektor Jaskot podczas konferencji przedstawił także atuty regionu bazujące na inteligentnych specjalizacjach.

- Otwieramy nowy rozdział w historii województwa podkarpackiego. Podejmujemy kampanię promocyjną z hasłem „Wyższy poziom innowacji”. Wzięło się to stąd, że nasz region jest mocno innowacyjny, a wszystko to wynika z naszych inteligentnych specjalizacji – mówił Maciej Jaskot dyr. departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego
Fot. Paweł Bialic

Podczas inauguracji zaprezentowano również działania promocyjne jakie zostaną użyte w kampanii.

- Projektując tę kampanię wykorzystaliśmy odświeżoną identyfikację wizualną województwa podkarpackiego. Na działania promocyjne złożą się spoty promocyjne pokazane podczas konferencji. Od następnego tygodnia spoty będą pokazywane w kinach w całej Polsce, a także w internecie. Poza spotami stworzono również billboardy, które zostały okraszone ciekawymi i lekko humorystycznymi hasłami, które nawiązują do lokalizacji billboardu i samego województwa podkarpackiego. I tak na przykład w Krakowie hasło będzie brzmiało „Prawdziwa sztuka to podbój kosmosu” nawiązując do świetnie rozwijającej się branży kosmonautyki w regionie Podkarpacia, natomiast w Warszawie hasło związane będzie z sytuacją na drogach w stolicy oraz z podkarpackim lotnictwem i będzie brzmiało „Nie stój w korkach zacznij latać” - stwierdził Wojciech Waglowski, prezes firmy FleishmanHillard, która zajęła się projektem kampanii.

Oprócz tego kampania będzie prowadzona również w stacjach radiowych (ponad 500 emisji spotów), internecie (banery na portalach biznesowych i turystycznych zarówno polskich jak i zagranicznych w Wielkiej Brytanii i Irlandii), dodatkowo będą to również działania w mediach społecznościowych przy pomocy influencerów, vlogerów, którzy będą udostępniali ciekawe informacje czy opinie związane z promocją Podkarpacia.

Po briefingu prasowym odbyły się panele dyskusyjne z udziałem przedstawicieli najważniejszych przedsiębiorstw i instytucji funkcjonujących na Podkarpaciu.

Kampania promocyjna „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji” potrwa do 30 listopada tego roku.

Tutaj można obejrzeć spot promocyjny: SPOT.

Pod tym adresem znajduje się link do ściągnięcia spotu promocyjnego: LINK.

Karol Woliński

  

Redaktor naczelny: Barbara Kędzierska
Wydawca
"Siedem - Barbara Kędzierska"
PORTAL INFORMACJI I OPINII
redakcja@czytajrzeszow.pl
35-026 Rzeszów, ul. Reformacka 4