Uwaga podróżni! Punkty Obsługi Podróżnego ZTM nieczynne do odwołania
KATEGORIA: KOMUNIKACJA / 16 marca 2020
W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce od poniedziałku zmienia się także sposób funkcjonowania Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie.
- Informujemy, że od dnia 16.03.2020 r. do odwołania Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie nie prowadzi obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem - przekazała w komunikacie do mediów Magdalena Grodzka z ZTM.
ZTM zaleca załatwianie spraw telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem platformy ePUAP:
– sekretariat: 17 866 0383, e-mail: ztm@ztm.erzeszow.pl
– rozkłady jazdy: 17 866 03 35
– windykacja: 17 86 60 359, e-mail: windykacja@ztm.erzeszow.pl
– bilety: 17 86 60 360; e-mail: sprzedaz@ztm.erzeszow.pl
Wszystkie Punkty Obsługi Podróżnego są nieczynne do odwołania.
ZTM zachęca podróżnych do wcześniejszego zakupu biletów za pośrednictwem:
– aplikacji mobilnych: GoPay, moBilet, SkyCash, MPay (bilety jednoprzejazdowe),
– strony zbiletem.pl (bilety okresowe),
– sklepu internetowego ebilet.erzeszow.pl (bilety okresowe),
– biletomatów stacjonarnych i mobilnych.
Red.